- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje
- Fachowe doradztwo
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
POCHŁANIACZ PYŁU:
- Jaki kierunek odprowadzenia powietrza wybrać?
- Jakie filtry? Jak często wymieniać?
- Jaka jest wymagana grubość blatu?
- Ile trzeba mieć miejsca pod biurkiem?
- Czy zawsze trzeba montować kanał odprowadzający powietrze?
ZAKUPY:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jaki kierunek odprowadzenia powietrza wybrać?
Pochłaniacz pyłu może zostać wykonany z odprowadzeniem powietrza w lewym lub prawym kierunku. Kierunek ten określa stronę, w którą skierowany jest wylot powietrza. Kierunek należy określić w chwili składania zamówienia. Określając stronę odprowadzenia powietrza należy uwzględnić usytuowanie m.in. szafek z szufladami, ścian, stóp biurka oraz indywidualnych estetycznych preferencji.
Przewód zasilający oraz włącznik znajdują się po przeciwnej stronie odprowadzenia powietrza.
Przykład: Jeżeli wylot powietrza wybierzesz z lewej strony, to przewód zasilający i włącznik będą z prawej.
Jakie filtry? Jak często wymieniać?
Pochłaniacz pyłu posiada dwa filtry.
Pierwszy filtr (Filtr WSTĘPNY), który zatrzymuje najwięcej pyłu. Zalecamy jego wyczyszczenie (odkurzaczem) lub wymianę po ok. 8-10 zabiegach. Koszt jednego filtra wstępnego to ok. 4,30 zł brutto. Dostępne są na popularnym portalu aukcyjnym lub w każdym markecie budowlanym. Jest to ten sam filtr jaki stosowany jest w typowych okapach kuchennych. Niewielki koszt sprawia iż większość naszych klientek wymienia filtr oszczędzając czas i zapewniając sobie wysoki komfort eksploatacji.
Drugi filtr (Filtr BAZOWY) typu harmonijkowego zatrzymuje resztę pyłu. Należy go czyścić odkurzaczem. Dbając o filtr wstępny (regularne czyszczenie lub wymiana) - filtr bazowy jest niezwykle trwałym elementem. Zalecamy jednak, ze względów higienicznych, jego wymianę raz do roku. Koszt filtra wynosi 79 zł brutto.
Jaka jest wymagana grubość blatu?
Minimalna, wymagana grubość blatu wynosi 1,5 cm.
Ile trzeba mieć miejsca pod biurkiem?
Zalecana, minimalna przestrzeń pod biurkiem wynosi 54 cm (na szerokości) oraz 35 cm (na głębokości).
Czy zawsze trzeba montować kanał odprowadzający powietrze?
Nie, jego montaż jest opcjonalny. Kanał odprowadzający powietrze w każdej chwili możesz zdemontować lub zamontować dopiero wtedy, kiedy uznasz to za konieczne. Kształtki oraz kanał pozwalają na skierowanie oraz wytracenie pędu strumienia powietrza. Sercem pochłaniacza pyłu jest jest wydajny, przemysłowy wentylator, którego wytworzony strumień powietrza w niektórych przypadkach (np. odpicie od ściany szafki) może powodować uczucie chłodu w obszarze nóg - dlatego dajemy możliwość jego zamontowania.
Podstawowy zestaw elementów tworzących układ odprowadzenia powietrza jest na wyposażeniu pochłaniacza pyłu. Stosowane kształtki oraz kanał są typowymi elementami stosowanymi w układach wentylacji. Zapasowe elementy dostępne są w każdym markecie z materiałami budowlanymi.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep.studiofitz@gmail.com
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep.studiofitz@gmail.com
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- odbiór osobisty.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego (po wcześniejszym umówieniu terminu), znajdującym się pod adresem: ul. Tulipanów 2, 47-300 Krapkowice, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Najpóźniejsza data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej poprzez email: sklep.studiofitz@gmail.com
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej poprzez email: sklep.studiofitz@gmail.com
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie (jeżeli to możliwe) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez email: sklep.studiofitz@gmail.com
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.